Novosti header module

 

Najprije želim svima koji su sudjelovali u razvoju i održanju časopisa zahvaliti na dosadašnjoj suradnji, a osobito autorima i recenzentima, u nadi da će se ta suradnja uspješno nastaviti i u budućnosti.

 Zbog operativnih i organizacijskih problema i izazova, odlukom glavnog urednika od 1. siječnja 2023. godine raspušta se postojeće uredništvo i uređivački odbor časopisa. Časopis će nadalje imati samo uredništvo, koje će biti sastavljano od osoba koje se dobrovoljno jave za obavljanje određenih poslova važnih za održivost časopisa. Časopis će nadalje izlaziti samo kao online izdanje, a njegova učestalost će ovisiti o intenzitetu i kvaliteti pristiglih radova. Tiskano izdanje će se objaviti samo iznimno, kao posebno izdanje odabranih članaka.

Zbog toga molim i pozivam sve koji su voljni dobrovoljno obavljati određene poslove za Časopis da se uključe u njegov daljnji razvoj. Pritom se ponajprije obraćam mladim znanstvenicima, kojima ovo može biti dobra prilika za vlastitu afirmaciju i stjecanje novih iskustava. Intenzitet poslova ne zahtijeva cjelogodišnji, već periodični angažman, a časopis traži osobe koje će biti zadužene za sljedeće:

a) Urednik sekcije – s obzirom da je časopis usmjeren na obrazovne znanosti, tehničke znanosti te na informacijske i komunikacijske znanosti, potrebne su najmanje tri osobe. Svaki urednik sekcije bi trebao zaprimiti članak, odabrati recenzente te voditi postupak recenzije do uredničke verzije članka kojeg potom šalje glavnom uredniku ili izvršnom uredniku.

b) Izvršni urednik – osoba koja će preuzeti recenzirane članke od glavnog urednika, članke na hrvatskom jeziku slati i zaprimati od lektora, komunicirati s administratorima za DOI i UDK, uređivati članke prema predlošku časopisa te ih slagati za idući broj.

c) Grafički urednik – osoba koja će dizajnirati digitalnu verziju časopisa, slati materijale administratoru OJS-a te po potrebi raditi prijelom za tiskanu verziju časopisa.

d) Administrator OJS-a – jedna osoba koja će nadalje uređivati i održavati postojeći sustav za elektroničko izdavaštvo, upravljati ovlastima, postavljati obavijesti, komunicirati s tehničkom podrškom (SRECE i SIC), te po potrebi komunicirati s ostalim urednicima i glavnim urednikom.

e) Administrator za DOI i UDK – jedna osoba koja će zaprimati članke od izvršnog urednika, pribavljati i ugrađivati UDK oznake od SVKRi te dodjeljivati DOI oznake i registrirati ih su sustavu DOI-HR.

f) Administrator za baze – jedna osoba koja će administrirati i sinkronizirati izdanja časopisa na portalu hrvatskih znanstvenih časopisa (Hrčak) i CEEOL bazi, a po potrebi i na ostalim bazama.

 

Svatko tko bude voljan prihvatiti neki od navedenih poslova neka glavnom uredniku javi što može preuzeti. Ujedno molim da informaciju pokušate distribuirati na vlastitoj sastavnici, a svi zainteresirani mogu se javiti adresu elektroničke pošte Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

Prikupljanje interesa za navedene poslove će trajati do kraja ožujka ove godine, nakon čega će se formirati novo uredništvo.

S poštovanjem,

Dr. sc. Damir Purković

Glavni urednik